Reklamace a vrácení zboží


 JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ Vrácení/reklamace ?

 

Vrácení zboží ve 14 dnech:

Zakoupené zboží vraťte v rámci 14 denní lhůty poštou (s průvodním dopisem) na adresu uvedenou níže.

Reklamace:

 Zakoupili jste zboží, které po nějaké době přestalo fungovat, nepracuje správně nebo se na něm projevila vada? Výrobek důkladně zabalte a odešlete na adresu uvedou níže. Společně s výrobkem nezapomeňte zaslat kopii nákupního dokladu (faktura), průvodní dopis (odkaz ke stažení je níže) s přesným popisem závady a kontaktní informace, aby servis mohl snadněji definovat danou závadu a reklamaci co nejrychleji vyřídit.


ADRESA PRO VRÁCENÍ/REKLAMACE ZBOŽÍ:

www.interierhome.cz

Milan Skýpala

Pražská tř. 844/52

370 04 České Budějovice

tel: 777 917 181


 Vaši reklamaci se pokusíme vyřídit v nejkratší možné době, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů (od doručení reklamace), jak nám ukládá zákon.

 

Níže ke stažení vzorový formulář pro uplatnění reklamace/vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě, který stačí vytisknout a vyplnit:

Reklamační protokol

Odstoupení od kupní smlouvy ve 14-ti denní lhůtě

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.