Reklamace a vrácení zboží

 


 JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ VRÁCENÍ/REKLAMACE ZBOŽÍ ?

 

Vrácení zboží ve 14 dnech:

Zakoupené zboží vraťte v rámci 14ti denní lhůty poštou s průvodním dopisem (formulář pro odstoupení od smlouvy - viz. níže) a kopií nákupního dokladu na adresu uvedenou níže. Zboží nezasílejte na dobírku!!!

Reklamace:

 Zakoupili jste zboží, které po nějaké době přestalo fungovat, nepracuje správně nebo se na něm projevila vada? Výrobek důkladně zabalte a odešlete na adresu uvedou níže. Společně s výrobkem nezapoměňte zaslat kopii nákupního dokladu (faktura), průvodní dopis (odkaz ke stažení je níže) s přesným popisem závady a kontaktní informace, aby servis mohl snadněji definovat danou závadu a reklamaci co nejrychleji vyřídit.


ADRESA PRO VRÁCENÍ/REKLAMACE ZBOŽÍ:

www.interierhome.cz

Milan Skýpala

Pražská tř. 844/52

370 04 České Budějovice

tel: 778 536 430


 Vaši reklamaci se pokusíme vyřídit v nejkratší možné době, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů (od doručení reklamace), jak nám ukládá zákon.

 

Níže ke stažení vzorový formulář pro uplatnění reklamace/vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě, který stačí vytisknout a vyplnit:

Odstoupení od kupní smlouvy ve 14-ti denní lhůtě WOX2WOX s.r.o.

Reklamační protokol WOX2WOX s.r.o.